Voorzichtig met de pneumatische slijptol langs een kaarsrechte lijn het onderstuk afgeslepen. Op deze foto's kun je precies zien wat er is verwijderd:
Voor ... (Before ...)



Het nieuwe blik is al op maat gemaakt en een klein beetje in vorm geklopt.
Volgende week verder ...
Today I spent a few hours on the left rear wheel well. The lower part of it was rusted badly and I had new sheet metal available to cut new parts from. Made some photos before and sketched the dimensions on paper. Cleaned the metal with a grinder so that the way the metal was attached was clearly visible and finally I cut the rusty part away along a straight line with the pneumatic grinder. (works great, with surgical precision!!) Part of the cargo floor was still welded onto the arch as you can see on the first photo. The latter three photos show what part I removed a little later. A new part is cut and shaped roughly already; will fix it next week.
2 opmerkingen:
hallo Lex,
Mooi werk! Ik heb net de restauratie van een Samba achter de rug, die is nu in opbouwfase.
Ik zou je SO42 in het Westfalia Register willen opnemen; zou je met mij contact willen opnemen dmv. mail: dekam[at]skynet[dot]be
Verder kun je een nieuw doek voor je hefdak ook bij mij bestellen, die worden i.t.t. bij WW in 100% katoen gemaakt.
groeten, Rolf de Kam
Hallo Lex,
De allerbeste wensen voor 2010 en Keep Up The Good Work!
en ik hoop dat er een eind aan komt dit jaar voor jou!
Groet Maarten Stoop
Een reactie posten