woensdag 11 juli 2012

75. Update

Zoals alle trouwe lezers hebben kunnen constateren is er al gedurende een jaar niets meer aan het blog toegevoegd. Wat is er aan de hand? Welnu, gedurende de laatste zomervakantie in 2011 heeft bij mij een idee post gevat dat nu is uitgegroeid tot een heus bedrijf. Gedurende de periode van augustus 2011 tot en met mei 2012 zijn we druk aan het onderzoeken, plannen en organiseren geweest, waardoor werkzaamheden aan de bus tot nul zijn gereduceerd. De ontwikkelingen zijn nog steeds in volle gang en de bus staat geduldig in de loods te wachten op vervolg. Komt dat vervolg er ook?

... Geen idee ...

In ieder geval zie ik de komende maanden geen gelegenheid tot hervatting van de werkzaamheden. Hoe graag ik ook verder zou willen; ik ben nu op een punt aangekomen dat ik serieus overweeg om de bus te verkopen. (Inderdaad: ... in deze staat). Voordat ik 'm op een van de bekende verkoopsites plaats wil ik echter langs deze weg eerst serieuze geinteresseerden de gelegenheid bieden om hierop te reageren. Wat krijg je allemaal? Het volgende:

Een zo goed als complete bus, maar dan voor een groot deel in onderdelen. Er ontbreekt slechts de originele koelkast, al is het deurtje er nog wel bij. Zoals je in het blog hebt kunnen volgen hebben we er vele uren werk in zitten, waarbij de gehele draagconstructie van de laadvloer en grote delen van het chassis zijn vervangen door kwalitatief hoogwaardige Engelse onderdelen. (Autocraft UK). We hebben de vervangen onderdelen bovendien goed beschermd (binnenkant holle ruimten met Caprotech RX7, buitenkanten met primer). Er is echter nog veel te doen, vergis je niet. We hebben grote delen van het plaatwerk rondom weggehaald met het doel deze te vervangen door eveneens plaatwerk van Autocraft. (Erg maatzuiver!!). Echter, we hadden nog niet alle vervangende delen aangeschaft. De motor (1500 cc) ligt bij mij in de schuur, evenals de portieren, de achterklep, de louvre raampjes en nog veel meer onderdelen. De rest ligt in de loods; kleine onderdelen in genummerde plastic zakjes, grotere onderdelen los erbij. De stalen werktafel/lastafel mag er ook bij.

Hij hoeft niet meteen weg maar als er een interessant bod bij zit kan het snel gedaan zijn. Reageer gerust tel. 06 - 55395377 of via het weblog. Over ruwweg een maand gaat ie op de gewone sites in de verkoop.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo,
is deze bus nog tekoop?
Mvg
Tim

Lex zei

De bus is nog niet in de reguliere verkoop gezet, maar je mag een bod doen.

www.campervoet.nl zei

is de bus nog tekoop ik zoek er nog een voor www.campervoet.nl
Vast niet maar het zou wel super leuk zijn:)

Anoniem zei

De bus staat nu in België en is zo goed als volledig gerestaureerd, nog een paar weken en ze rijdt terug. Mvg kurt