zaterdag 13 december 2008

33. Hefdakje is klaar ... (Poptop repaired ...)

Gisteren, vrijdag 12 december werd ik om drie uur gebeld door Peter Holthausen met de mededeling dat het hefdakje klaar was. Wow, dat is snel!! Ik had het nog maar twee weken geleden afgegeven. Afgesproken om het met een half uurtje te komen ophalen. Benieuwd hoe het is geworden.
Het resultaat mag er zijn ... het gat is erg mooi gerepareerd en als het ding straks is bewerkt met primer en spuitlak zie je er dan ook helemaal niets van terug; zelfs geen verdikking of vervorming. Prachtig werk geleverd!!



Klik hier als je wilt weten hoe het er voor de reparatie uitzag:

http://vw65westy.blogspot.com/2008/04/13-diverse-klussen.html



Yesterday, Friday december 12th, Peter Holthausen called me at 3PM to inform me that the poptop repair was ready. Wow, that is quick!! I had only delivered the part two weeks ago. Promised to come and pick it up in half an hour. I was curious to see how it looked.
Well the results are great ... the hole is fixed perfectly and when the poptop is primed and painted later, I guess there's no way you can see the previous damage. The surface is completely smooth, no thickening or distortion visible. Great job!!

Click here if you want to see what the poptop looked like before the repair:


http://vw65westy.blogspot.com/2008/04/13-diverse-klussen.html

3 opmerkingen:

Jack on the Net zei

Vol bewondering op je blog zitten lezen Lex, erg kundig en mooi uitgevoerde restauratie!
Hier mag je met recht trots op zijn.
Met vriendelijke groet,
Jack Scheffel (amescador)

Lex zei

Ha Jack,
Bedankt voor je reactie. Zoals je ziet heb ik nog een lange weg te gaan, de foto's van het voltooide voertuig zijn gemaakt toen het ding net in Nederland was, voor de restauratie in December vorig jaar. Ik plaats ze er soms tussen zodat ik weet waarvoor ik het ook weer doe ... Groet, Lex

Jack on the Net zei

Succes verder en hou je droom voor ogen, dan komt alles goed!!
Toppie T1,
Jack